sobota, 12 września 2015

4 Pory Grozy - trwa głosowanie na Literacką Królową Pór Grozy



Głosowanie trwa!
Właśnie skończyłam czytać finałowe opowiadania zgłoszone do konkursu literackiego 4 PORY GROZY. Sam tytuł konkursu zapewne kojarzy się wam ze Stephenem Kingiem, bo jakby inaczej. Postanowiłam jednak być daleka od nawiązywania do tego sławnego zbioru opowiadań. Za najistotniejsze kryterium przyjęłam sposób realizacji motywu konkursowego, czyli literacką kreację pór roku. Tu szczególnie zwracałam uwagę na integralność tego motywu z fabułą i jego wpływ na budowanie grozy. Trzech z czterech autorów świetnie poradziło sobie z wykorzystaniem atutów danej pory roku do stworzenia niepowtarzalnego klimatu dla swojej opowieści. Jednak tylko albo aż dwa opowiadania są moimi faworytami do zwycięstwa. Powiem krótko, jestem nimi zauroczona i zachwycona. Trzymam za autorów kciuki, bo głosowanie nadal trwa.  Mam przeczucie, że nadchodząca HISTERIA będzie naprawdę dobrym numerem. Macie ochotę na wycieczkę po 4 Porach Grozy?

Poniżej 4 propozycje, dzięki którym możecie wkręcić się w klimat przed przeczytaniem nadchodzącej HISTERII :)

WIOSNA - strasznie romantycznie

LATO - piekielnie gorąco

JESIEŃ - pięknie i niebezpiecznie


 ZIMA - nie otwieraj drzwi, jest zbyt zimno










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz