czwartek, 31 października 2013

Happy Halloween :D


Halloween - narobiłam się sałatek, wydrążyłam dynie, nakupiłam słodyczy, wyprasowałam strój i ogirlandowałam dom, więc pora na imprezę. Mam nadzieję, że wy również będziecie się dobrze bawić. W końcu o to właśnie chodzi. Jedni wypełzają zombicznym krokiem w kierunku pubów i ulicznych pochodów, inni zostają w domu, bo tak bezpieczniej. Ja wychodzę z domu, ale do domu :) W końcu stare koleżanki mają okazje popić w kompletnym gronie, a to rzadkość. Oszczędzę szczegółów bo w pewnym wieku to trochę wstyd…  To co się robi w mroku, pozostaje w mroku.


Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o strasznej książce z okazji dzisiejszego dnia -   Ja wybrałam dobrą grozę PL, czyli "On"  Łukasz Henel.

Pamiętajcie również  – Trick or treat – mężczyznom też coś się należy ;)  znaczy placki dyniowe... 

Jeśli akurat szukacie ciekawego zajęcia, bo akurat domówki nie macie, to zagrajcie w "Rule of Rose" [PS2] albo zobaczcie klimatyczny horror "Trick or Treat" [2008]. Możecie oczywiście poczytać :) właściwie to byłoby nawet wskazane - a tu macie upiornie wiele możliwości :)


Happy Halloween!








PS: nie pijcie za dużo, jutro będą wam się trząść ręce przy zapalaniu zniczy  ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz