niedziela, 1 lutego 2015

Stosik książkowy - luty 2015



stosik książkowy luty 2015 [book haul]
Stosik na luty ewidentnie jest kolorystycznie zsynchronizowany. Bardzo ciekawy przypadek :) Oczywiście na początek już wiem, że przeczytam "Wszystkie białe damy"  Piotra Borowca. Mam bowiem ogromną ochotę na ghost story. Tuż obok niego leży "Teatro Grottesco" Thomasa Ligotti wydane przez Okulturę. Obie książki to współczesne opowiadania grozy, które w bardzo różny sposób do tej tematyki podchodzą. Poniżej widać „Pięć flakoników” M.R. Jamesa, czyli kolejną klasyczną pozycję z serii Biblioteka Grozy - połączenie baśniowej niesamowitości z niebezpiecznym mrokiem i nadprzyrodzoną tajemnicą. Obok niej leży najnowsze wydanie powieść Eugeniusza Dębskiego „Moherfucker. HELL-P”. Nie znałam wcześniej Kamila „Moherfuckera” Stocharda, więc chętnie go w końcu poznam. W moje łapki wpadł też komiks „Srebrny księżyc nad Providence” (tom 1), dzięki któremu spróbuję zobaczyć jak dziki zachód ma się do horroru.  


Z poprzedniego miesiąca zostały mi jeszcze dwie małe zaległości. Kończę czytać drugi tom trylogii Southern Reach Jeffa VanderMeera "Ujarzmienie" oraz przetwarzam w myślach doznania po komiksie "Locke&Kay". W najbliższym czasie napiszę więc o tych pozycjach. W luźniejszych chwilach kąpielowych, przystankowych, czy poczekalniowych czytam Magazyn Histeria numer VI oraz Coś na Progu #10. Czekam też z niecierpliwością na premierę Bramy

Na luty mam zaplanowane dwa eventy. Pierwszy to Konferencja Naukowa Światy Grozy w Krakowie, która odbędzie się 12 / 13 luty. Następnie szykuje się na otwarcie Domu Strachów Asylum w Katowicach, bo tam zabraknąć by mnie nie mogło :) W lutym rusza także nowy cykl o nazwie "Alicya w Krainie Koszmarków", którego pozycje będą ukazywać się również w ramach"Małe Potworki"  u Okiem na Horror

To oto są moje wstępne lutowe plany czytelnicze oraz eventowe, które mam nadzieję zrealizować.


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz